2013. július 6., szombat

Ingyenesen is online német tanulás nyáron


Tanoda - Online Német - Tanulj velünk kényelmesen otthon!


Az "egyszerű német" honlapot ajánlom szíves figyelmedbe!


Hozzad be nyáron amit eddig elmulasztottál!

Szeretnél közepes vagy négyes lenni, illetve nem is elégszel megy ennyivel, legjobbnak lenni jó.

Itt van egy lehetőség!

Ha semennyi pénzt nem tudsz erre áldozni most, akkor ingyenes leckék is nagyon sokat segítenek.


http://egyszerunemet.hu/

Nekem semmi hasznom nincs abból, hogy hirdetem az oldalt, azt viszont szeretném, hogy többen ismerjék az oldalt és tanuljanak!

Tudom, hogy mennyire fontos befejezni egy iskolát, megszerezni a tudást. Elsősorban nem a papírért, hanem az ismeretért.
Te ne legyél úgy, mint ahogy jártam már én, hogy befejezetlen maradt egy komoly tanfolyamom  = vizsgák felét sikeresen teljesítettem, és nem küzdöttem, abbahagytam. Szánom, bánom....
Mások "kárán" tanulj!

Tanulni és váltani, megvalósítani célokat minden korosztálynak lehet és kell is.
  • Fiatalon az előbbre jutásért, turistaként könnyebben lehet kérdezni, nyelvet gyakorolni,
  • tapasztaltan már-már őszülő fejjel pedig a "meg tudom csinálni" mondat visz előre.
  • Idősen pedig az agy torna kifejezetten pezsdítő.
  • Minden életkorban a barátságok kötése, levelezés osztrák, német emberekkel, akik hasonlóan gondolkodnak, mint Te. 
Tanulni németen kívül főzni és sütni is érdemes.
Leves, retek tzatziki saláta és sok-sok egyéb recepteket találhatsz a 
http://receptekviolanagyitol.blogspot.hu blogon.

A főzéshez és sütéshez is gyakorlat vezet a jobb tudáshoz, mit a nyelv tanulásánál.

Kellemes tanulást kívánok!
Zsuzsanna a Te lelkesítőd
irodai munkádban és tanulás területén
Írj, olvass, tanulj németül (is)! Itt a "tiszta lap", indulj, segítünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése